3 Ekim 2009 Cumartesi

Çok yoğun bi sene beni bekliyor gibi geliyor. Gireceğim 3 tane sınav var önümde. Hatta bu pazar bi ısınma turuna çıkayım diye üds ye gireceğim. Pek bi umudum yok çünkü en son ingilizceyle 1.sınıfta haşır neşir olmuştum ondan beri rafta duruyor sayın ingilizcem.

Yoğun bi sene olacağını anlayan bu bünye uzun bi süreden beri yatış yapmakta. Kendime çok sinir olmaktayım yapacak bişeyler arıyorum ama bulmadım henüz. Kitap okumaktan ileri gidemedim. Neyseki bugün ni arkadaşımla buluştuk ve bütün gün gezdik yedik içtik tabi en güzelide bol bol konuştuk eski günleri yad ettik..

Bide bu hafta sevgilide gitti okulu açıldı. Şehir bomboş kaldı o gidince ya çok boşlukta kaldım. Napcağımı şaşırdım. =( Çok alışmıştım bütün yaz yanyana olmaya. Her istediğimde görebiliyordum napıcaz bakalım. Neyseki yarı dönemde bitiyor okulu.

Pazartesi bende okul sezonunu açıyorum artık. Geçen hafta açıldı ama gitmedim. Malum ekle/sil haftası kıl hocalar hariç ders yapan olmuyor pek. Salı günüde kursum başlıyor. Üds ve Kpds için kursa gideceğim. Dedim ya yoğun bi yıl olacak. İnşallah bu arada kilo vermeyide becerebilirim.

şimdilik bu kadar...

2 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Başarılarla dolu bir yıl olsun Mörf'üm!

Öperim!
-D-

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

teşekkür ederim kuzucuk

Allah zihin açıklığı versin dimi =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...